[Pardus-kullanicilari] Proxy üzerinden pisi güncelleme?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
12 Tem 2006 Çar 20:51:09 EEST

Selamlar,
Şirket içerisinde Proxy (CensorNet) üzerinden internet'e bağlanıyoruz. Bu
durumda "pisi up hal" komutunu kullanarak güncelleme yapmak istiyorum ancak
nedende bekliyor ve zaman aşımı hatası veriyor. TASMA vekil sunucu
ayarlarında Proxy ayarlarını yaptım. Normalde Firefox'dan internet'e
bağlanabiliyorum ve kullanıcı ad, şifrem ile girerek dosya indirebiliyorum.
Pisi'nin bana proxy'deki kullanıcı adı ve şifremi sormasını nasıl
sağlayabilirim?

Teşekkürler,
Mucip:)