[Pardus-kullanicilari] YALI EKRANA SIĞMIYOR..

selim ok selimok at gmail.com
12 Tem 2006 Çar 19:33:09 EEST

http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:Kurulur adresinden alintidir!
Hernekadar siyah ekrandan da bahsetse, yapilan is cözünürlügü degistirdigine
göre isinize yarayacaktir.

*Not*: Bazı monitörler YALI'nın kullandığı çözünürlüğü desteklemediğinden
karşınıza simsiyah bir ekran gelmesi durumunda ctrl alt + (artı) veya ctrl
alt - (eksi) tuşlarına birkaç kez basarak monitörünüz tarafından desteklenen
bir çözünürlüğe geçerek kurulum yapabilirsiniz. Kurulum sonrasında Ekran
Çözünürlüğünüzü düzgünce ayarlayabilirsiniz.

12.07.2006 tarihinde Serkan Sargin <serkan.sargin at gmail.com> yazmış: