[Pardus-kullanicilari] Pisi depolari hakkında...

Server Acim sacim at kde.org.tr
12 Tem 2006 Çar 18:13:49 EEST

Sevgili Dostlar,
Bir sorum olacak. Evet, Pardus 1.1 Alpha1 çıktı. Ama benim gibi tedbiri elden
bırakmayan ve hala Pardus 1.0 kullanan kişiler için soruyorum. Pardus 1.0
için eski depolar içinde Ahmet AYGÜN'ün deposunda lastfm paketi vardı. Ben şu
anda Dizüstü bilgisayarımda yeniden 1.0'a döndüm. Ancak, lastfm gibi, hplib
gibi dosyaları yükleyebilmek istiyorum. Ancak yükleyemedim. Çünkü depoda
artık yoklar. Şu anda yeni depoyu da kullanamayacağım için ne yapacağımı
bilemez durumdayım.
Yardımcı olursanız sevinirim.

Saygı ve sevgilerimle.

--