[Pardus-kullanicilari] 1.1 alfa.. güncellemeler..

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
11 Tem 2006 Sal 22:17:56 EEST

Salı 11 Temmuz 2006 21:46 tarihinde, mengucek şunları yazmıştı:
> 1.1 alfa'dan merhaba.. :)
> iki başarısız kurma denemesinden sonra.. cd yi atmadan önce -hata
> girdilerinden de beslenerek- son bir deneme daha yaptım.. ve kuruldu :)
> sonuç olarak bu gün güncellemeleri de yaptım..
> 164 mb'lık bir güncelleme.. iyi-güzel-hoş da.. tam sona gelmişken aşağıdaki
> hatayı verdi..
> sdl-gfx paketi yükseltildi
> comar-1.5-18-7.pisi [önbellekte]
> comar paketi, versiyon 1.5, sürüm 18, inşa 7 kuruluyor
> Yeni orijinal versiyona yükseltiliyor
> Sistem Hatası: Program Sonlandırıldı.
> [...]

Çok da kolay karşılaşılmayacak pisi'nin bildiğimiz bir hatası ile
karşılaşmışsınız. 1.1 sonrasında pisi'de bu soruna yol açan kısımla
ilgili ciddi değişiklikler yapmayı planlıyoruz. Sorun, dosya sisteminde
yapılan işlemlerin bir şekilde rollback edilememesinden kaynaklanıyor.

Şimdilik sorununuzu şu şekilde çözebilirsiniz.

/var/lib/pisi/package altında comar-1.5-18-7 isminde bir klasör olmalı
o klasörün ismini comar-1.4-17 olarak değiştirin sonra yeniden upgrade
işleminizi deneyin.

- Faik