[Pardus-kullanicilari] grub

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
11 Tem 2006 Sal 17:30:38 EEST

İkinci hardımın 5 nci bölümüne Pardus 1.1 kurmaya başladım kurulum sonrası
parola kullanıcı adı girdikten sonra grubu hangi harda kurma da ikinci harda
okeyledim  bir uyarı sayfası çıktı grubu oluşturamadığına dair ve dondu
kaldı ne ileri ne geri yanıt alamayınca cntrl.alt.del.tuşları ile yeniden
başlattım cd yi çıkardım F11 le ikinci hardı tercihle açtım bir evvelki
kaydettiğim Pardus 1.1 açıldı disk bölümlerine baktığımda ikinci kurduğum
1.1 Alpha kurulum tamam boyutlar aynı grubu oluşturmamış.