[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1 grup yapılandırmasında hata

Kalender Beydilli kalenderbeydilli at gmail.com
11 Tem 2006 Sal 15:20:59 EEST

Test edemediğimiz için yorum yazmak zorunda kalıyoruz maalesef:)

Keşke yazmak zorunda kalmasaydık da geliştirme sürecine bizim de bir
katkımız olsaydı.
Alfa da olsa en azından test edilebilir bir sürüm çıkarmak sizlerin
sorumluluğu.
Üstelik "oldukça kararlı bir alfa sürümü çıkacak" açıklamaları da sizlere
ait.

Eleştirilere karşı daha hoşgörülü olmalı ve onlardan da bir şeyler öğrenmeye
çalışmalıyız diye düşünüyorum.

"Evet biz daha kararlı bir alfa sürümü çıkarmayı hedeflemiş idik ama bu kez
böyle oldu, hevesli pardus kullanıcılarını istemeden de olsa fazla iyimser
bir beklenti içine soktuk galiba, haklısınız" tarzı espirili bir yaklaşım
sergilemek yenilgiyi kabullenmek midir sizce?

Her gelen eleştiriye karşı mutlaka bir gol atmaya çalışmak yerine bazen de
özeleştiri yapmayı düşünebilmek hepimizi daha iyi noktalara taşıyacaktır
sanırım.

Ya da "benim adım Hıdır elimden gelen budur" diyerek işin içinden
kestirmeden çıkabilirsiniz de.

Neyse...ben beta testine saklayayım hevesimi.
Herkese kolay gelsin.