[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1a kurulumda hata mesajı

Sancak Özdemir sancak.ozdemir at taek.gov.tr
11 Tem 2006 Sal 15:10:33 EEST

 Arkadaşlar,

Öncelikle emeği geçen herkese teşekkür etmek istiyorum.

Ancak ben daha önce pardus 1.0 'ı vmware ile kurup kullanabiliyordum.

1.1a' çıkınca hemen kurmak istedim. Birkaç defa deneme yaptım. Siteden 2
defa iso indirip CD'ye yazdırdım MD5 ile kontrol ettim. Kurulum başladıktan
sonra klaveye ayarına kadar sorunsuz geliyor. Disk partition bölümünü
otomatik yap seçeneğini işaretleyip devam ediyorum. Aşağıdaki hata mesajı
karşıma geliyor.

Unhandled exception occured

5

Girdi/Çıktı hatası