[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1 grup yapılandırmasında hata

tunc er tunceraltay at yahoo.com
11 Tem 2006 Sal 13:17:44 EEST

Aynen katýlýyorum. Defalarca uyarýlar yapýldý ve  halen yapýlýyor. Milyar dolarlýk bir projeymiþ gibi yorumlar yapýlýyor. 500-600 geliþtiricisi olan bir daðýtým gibi sitemler. Alpha,beta,rc test edeceksen veri kaybetmeyi,sorunlarla uðraþmayý göze alýyorsun demektir.

 Armut piþ aðzýma düþ cömaati için uðraþmaya deðer mi diyorum bazen.
Onlarý boþverip kaliteli insanlar için uðramaya devam diyorum. Kendimi son kullanýcý olarak görüyorum ve aðlamak yerine araþtýrýp çözmeye, anladýðým kadar hatalarý bildirmeye yardýmcý olmaya çalýþýyorum. Aðlayanlar sýkýysa en az 5 senede bu geliþtiriciler kadar kod bilgisi edinsinde seminerler versin görelim.

ÝYÝ TESTLER

Tüm geliþtirici ve katkýcýlarýn ellerine saðlýk :)
Mucibirahman Ä°LBUÄ&#65533;A <mucip.ilbuga at gmail.com> wrote: Selamlar,
Beyler: bu kadar karamsarlýk ve kötümserliðe gerek yok! Dünden beri herkes
buna "ALPHA" diyor!!! Ve özellikle bastýrýyor!!!
Kurun, deneyin, rapor edin, faydanýz dokunsun. Hep birlikte biryerlere
getirelim ülkenin iþletim sistemini.... Moral bozacak mesajlar görmek
istemiyoruz artýk...
Emeði geçen herekese candan teþekkürler...

Herekse kolay gelsin. Ýyi testler,
Mucip:)