[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1 grup yapýlandýrmasýnda hata

S.Çaðlar Onur caglar at pardus.org.tr
11 Tem 2006 Sal 11:56:38 EEST

Salı 11 Temmuz 2006 11:16 tarihinde, Kalender Beydilli şunları yazmıştı:
> Arkadaşımızın düşünce ve yorumlarına aynen katılıyorum.
>
> Elbette bu bir alfa sürümü ama.

Bu bir alpha sürümü ve evet bu yüzden "ama" diye başlayarak devam ettiğiniz
yorumlarınızın sürüm ciddiyeti, iyi niyet karın doyurmuyor, bize de yazık v.s
gibi çıkarımlara varması ne yazık ki geçersiz.

Alpha testini gönüllü olarak yapıyorsunuz ve duyuruda da belirtildiği gibi
yapmaya bilir ve kararlı sürümüde bekleyebilirsiniz ama yok ben yarım etmek
istiyorum diyorsanızda kullanıp hata bildirmek yerine serzenişte bulunmak
yardımcı olmuyor.

Ve 500'e yakın çalışanı ile ciddiyetli sayabileceğim dağıtımlardan birinin
alpha duyurusundan bir parça ekleyeyim eğlence olsun;

SUSE Linux 10.2 Alpha 1 is available

It has one major problem, but it is highly usable apart from that.

 * The installation using the GUI interface does not work,
   please select "Text Mode" when booting from CD media (#183827)

Kısaca Türkçesi.

SUSE Linux 10.2 Alpha 1 çıktı. Bu sürüm bir ciddi probleme sahip, grafik
kurulumu yapılamadığı için text kipinde kurulum yapılması gerekiyor.

Alpha budur, bu demektir bence üzüldüm şöyle olmuş demek yerine test edip hata
bildirelim, yoksa boş boş yazışıp duracağız