[Pardus-kullanicilari] Linux için internet cafe kontrol programı - openkiosk

WeBmAsTeR fatihbeler at gmail.com
11 Tem 2006 Sal 09:55:56 EEST

ben kocaeli-gebzede bir internet cafe işletiyorum ve pardus ile daha önce
web server yardımı ile web yayını yaptım.eğer pardusta böyle bir program
olur ve windows kurulu terminal pcleri kontrol edebilirse hiç düşünmeden
pardusa geçerim. zamanla pardus üzerine counter server ve benzeri cafe
içinde turnuva yapılabilicek programalr eklenirse hiç düşünmeden hemen
pardus linuxta geçerim. çünkü windows çok kaıyor makinayı ve netowrk un felç
olduğu durumlarda oluyor. bu konuda gelişirmelerinizden bizi haberdar
ederseniz sevinirim. belki gelişimde bizimde biraz katkımız olur. hepinize
iyi çalışmalar

10.07.2006 tarihinde Erhan Onur <onursendag at gmail.com> yazmış: