[Pardus-kullanicilari] Alpha hakkındaki önizlenimler

Bünyamin CAMGÖZ bcamgoz at Rekabet.gov.tr
11 Tem 2006 Sal 09:31:18 EEST

Arkadaşlar elimde dell inspiron 2500 laptop var. Pardus 1.0 kurdum. Kurulumda herhangi bir problem yok fakat kurulum bitip reboot ettikten sonra kernel yazan yerde kalıyor. (hatayı tam hatırlamayamadım. Çünkü bilgisayarı formatladım. İlk açılırken kernel ile ilgili yazı geli,yor OK diyor ve kalıyor.)

________________________________

From: pardus-kullanicilari-bounces at uludag.org.tr [mailto:pardus-kullanicilari-bounces at uludag.org.tr] On Behalf Of Aydın Demirel
Sent: Tuesday, July 11, 2006 12:02 AM
To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
Subject: [Pardus-kullanicilari] Alpha hakkındaki önizlenimler

Herkese merhaba. Dün büyük bir heyecanla Alpha sürümünü indirdim ve bilgisayarıma kurdum. Öncelikle yine değerli geliştiricilerimize bu güzel üründen dolayı teşekkür etmek istiyorum. Yine mükemmel bir iş çıkartmışlar.

Kuruluma gelince. En ufak bir sorun yaşamadım. Bilgisayarım AMD Athlon 3000 64 bit. Onboard ses ve ethernet kartım da dahil tüm donanımlar sorunsuz çalışıyor. Pardus teması, simgeleri, açılış ekranı çok güzel. Pisi-x harika olmuş. Kurar kurmaz ilk iş olarak depodan nvidia sürücüsünü yükledim ve aktif hale getirdim. Pisi çok hızlanmış. Bunlar şimdilik gözüme çarpan şeyler. Daha tam inceleme fırsatı bulamadım.

Yalnız, bilgisayarın 17 sn.'de açılma konusu bende neden olmadı bilmiyorum. Saat tuttum 29-30 sn civarı açılıyor. Tabi 1.0'a göre 2 kat daha hızlı açılıyor (1.0'da 60 sn civarı idi). Bu kafama takılan bir soru. Diğer bir sorun ise, amsn-kde bağlanırken kitleniyor ve hiç bir şekilde kapatamıyorum. Zaten sistem izleyicidede gözükmüyor. Son olarak 11 GB'lık home dizinimi ayırmıştım 1.0 kurarken. Disk /dev/sda4 altında bağlı. Ama kurulumdan sonra diski göremedim. Bunu fstab içinde el ile düzeltebilirim ama bu tip ayrı bölümleri otomatik olarak görmesi gerekmez mi?

Şimdilik bu kadar. Tekrar elinize sağlık...