[Pardus-kullanicilari] YALI EKRANA SIĞMIYOR

Serkan Sargin serkan.sargin at gmail.com
11 Tem 2006 Sal 05:15:58 EEST

Öncelikle Merhabalar;

bu sorunun başlığında bir kaç yazı buldum ancak tam olarak kurulum
sırasındaki problemimi karşılayamadığını düşünüyorum..
kuruluma başlamada herhangi bir sorunum yok ancak karşıma gelen ilk
sayfada lisansı kabul et tuşuna farem ile ulaşamıyorum.
Gelen ekranda sadece ortada görülebilen 800x600 'lük kısıma hakim
olabiliyorum. Bu sisteme çok yabancıyım dolayısı ile beni aydınlatırsanız
sevinirim.

Bilgisayarım DELL Inspiron 1100 Diz Üstü Ekran Bağdaştırıcım Intel 82845

     iyi çalışmalar!