[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1 grup yapılandırmasında hata

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
10 Tem 2006 Pzt 22:03:32 EEST

İyi akşamlar,
Teknik içerikli ve yolgösterici biçimde bir yanıt beklerken,kapsam
dışı ve savunma biçiminde bir ileti alınca çok üzüldüm.Sizleri
kötülemek ve içeriğe yönelik eleştiride bulunmak için,en azından
sizler kadar emek verdiğim bir ürünüm olmalı.
Siz uzman,ben kullanıcıyım.
Bulunduğumuz ortamın adı da pardus-kullanıcıları.
Buradaki amaç,Pardus'un kullanımında ortaya çıkan teknik sorunların
çözümü için ortam yaratılması değilmi.
Siz uzmanlar için zaten o kadar çok ortam var ki.Ben onların çoğundan
hiç bir şey anlamıyorum.
Ben kötü bir şey mi yaptım,'benim gibi deneyimsiz' olanlar,1.1 a'yı
denemesinler dedim.Sizler de aynı şeyleri savunuyor ve söylüyorsunuz.

> Bende sizin ciddiyetten uzak olduğunuzu düşünüyorum.

Açık ve yaygın bir biçimde,1.1a sürümünün Windows kurulu sistemde
çalışmayacağını ve kullanıcı olanların bunu denemesi halinde
Windows'taki verilerini bile kaybedeceklerini belirtmemek
ciddiyetsizlik değilmi.
İleti dipnotunuzdakiler de dahil,tüm uyarılar dikkatli bir şekilde
incelediğinde,yalnızca kurulu Pardus'taki veri kayıplarından
sözedildiğini göreceksiniz.Ben,sıradan ve meraklı bir kullanıcı
olarak,sizlere güvenip-hala güveniyorum-1.1a'yı kurmaya kalktım.Grub
kurulurken hata verdi ve ben her iki sisteme de ulaşamadım.İnternet
olanağım da ortadan kalktığına göre ne yapabilirdim.Kendinizi bir an
olsun benim yerime koyarmısınız.

Konuyu kişiselleştirmeden ve teknik kapsamı dışına
taşırmadan,bilenlerden,soruna yönelik çözüm bekliyorum.Diğer kullanıcı
liste üyesi dostlarımızı da kapsayacak biçimde,hala  soruyorum:
1.Windows kurulu hd'inize,windows'a ulaşabilecek biçimde 1.1a'yı kurabildinizmi?
2.Pardus 1.1 a'nın 'pardus.org.tr' sunucusuna konulduktan sonra
çeşitli ortamlarda onlarca ileti konusu grub ve login sorunu ile
ilgili.Projeye bunca emek veren siz değerli uzmanların,bu konuda açık
ve yol gösterici bir açıklaması oldumu?
Saygılarımla.