[Pardus-kullanicilari] program kurmak..

Sezer Yesiltas sezer.yesiltas at gmail.com
10 Tem 2006 Pzt 17:52:33 EEST

RPM uzantılı dosyaları Pardus'ta kuramazsın, pisi uzantılı dosyaları
kurabilirsin.
Aradığın pisi paketini depoda bulamazsan bir de şuralara bakabilirsin:
http://pisidepo.dt.gen.tr/
http://ahmet.fasafiso.org/pardus/

Eğer aradığın programı birileri pisi paketi yapmamış ise o zaman bu
programın kaynak kodunu indirip kendi sisteminde derlemek suretiyle
kurabilirsin ki bu bazen çok kolay bazen çok zahmetli bir süreç olabiliyor,
eğer yeterince deneyimli değilsen pisi paketini beklemelisin.

10.07.2006 tarihinde albars_go < albars_go at mynet.com> yazmış: