[Pardus-kullanicilari] 1.1 ilk hata yada sorun bildirimi forumdan

Nihad Karslı enki at r-3.org
9 Tem 2006 Paz 17:25:50 EEST

ZuLuuuuuu
Yeni Üye

Kayıt: 22 Şub 2006
Mesajlar: 4

Yeni mesaj varTarih: Pzr Tem 09, 2006 4:12 pm    Mesaj konusu: 	Alıntıyla
Cevap Ver Mesajı değiştir/sil Bu mesajı sil Bu mesajı gönderenin IP adresine
bak
Sorun çıktı Sad

Grub'ı yükleyip yüklememek istediğimi sorduğu ekranda Next'e tıklayınca
Python'la ilgili garip bir hata geldi ve Grub'ı yüklemedi. Şu an hiçbir
sistemim açılmıyor. 2 kere kurdum ikisinde de aynı hata geldi. Çalışan CD ile
grub'ı kuruyorum alpha 1.1'i görüyor (WinXP'yi göremiyor) ama alpha'yı
açtığımda hiç kullanıcı yaratılmamış gibi gözüküyor ve sisteme giriş
yapamıyorum. Başka bir linux kurup Windows'u kurtarmaya çalışacağım.