[Pardus-kullanicilari] Kde güncellemesi.

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
7 Tem 2006 Cum 22:37:57 EEST

Öneriye katılmamak olası değil,teşekkürler.
'Ama neden'in üstesinden gelme çabası benimkisi.
Büyük bir olasılıkla,1.1'in yayınlanacak sürümünü yeniden kuracağım,ama
temel paketleri kurarken yöntemi kavramak istemiştim.
İyi akşamlar,tatlı heyecanınızın mutlulukla sonuçlanması dileğimle..

07.07.2006 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: