[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1

Barýþ Metin baris at pardus.org.tr
5 Tem 2006 Çar 23:29:23 EEST

Çarşamba 5 Temmuz 2006 21:50 tarihinde, Buğrahan Korkmaz şunları yazmıştı:
> Artık beklemekten yoruldum. Lütfen bari bizi avutmak için de olsa 1.1'in
> (Gerçi bence 2.0 oldu o teknolojilerden sonra ;)) yol haritasını verin...

Bu hafta sonu Alpha sürümü çıkarmış olacağız. Bildiğiniz gibi ciddi
değişiklikler ve iyileştirmeler ile geliyor yeni sürüm, bu yüzden Alpha sürüm
uzun bir test sürecincen geçecek... Daha sonra rutin süreç Beta ve 1.1 ortaya
çıkacak. Bir parça olsun sıkıntızı giderebilmişizdir umarım.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin