[Pardus-kullanicilari] Ağ Kurma nasıl?

Alper Şen aalpersen at gmail.com
5 Tem 2006 Çar 14:05:13 EEST

Ortak ağ derken?
Hepinizin Ip adresleri 10.0.0.xxx olacak herhalde.
ADSL modeminiz çok portlu herhalde, çünkü herhangi bir switch veya
hub'dan bahsetmemişsiniz.
Otomatik IP aldırabilir veya statik IP atayabilirsiniz bilgisayarlara.
Ağ geçidiniz modemin IPsi (mesela 10.0.0.138)
Alt ağ maskeniz 255.255.255.0
olacak şekilde IP atayabilirsiniz kendinize.
10.0.0.1 - 10.0.0.5 gibi.
bunun dışında bir problem olacağını sanmıyorum.
Ortak oyun derken hangi oyunu oynacaksınız? ID oyunları sanıyorum :)