[Pardus-kullanicilari] Pardus-Linux.Org bir yaşında

Bahri Meriç CANLI bmericc at australia.edu
4 Tem 2006 Sal 22:02:38 EEST

Merhaba

Pardus için ihtiyaç duyulan yada duyulabilcek forum ihtiyacını
karşılamak amacı ile bir yıl önce bu gün hizmet vermeye başladı. Bu
görevide iyi bir şekilde yaptığını düşüyorum. Moderator bulmakta
zorlandığımız günlerden sistemli çalışan yönetim kadrosu olan bir sistem
haline geldi. Bu gün ihtibariyle toplam 13901 mesaj ve 2293 kayıtlı
kullanıcımız bulunmakta. Pardus linux ile büyümeye, ülkemizde linux'un
özelliklede pardus'un yaygınlaşmasında katkı sağlamak için çalışmaya
devam ediyoruz.

Hala forumu ziyaret etmeyenler varsa http://www.pardus-linux.org/forums
adresinden ziyaret edebilirler. Bütün pardus sevenler gibi bizde forum
ve edergi olarak 1.1 sürümün çıkmasını iple çekiyoruz.

İyi çalışmalar