[Pardus-kullanicilari] uygulama/pencere ayarlarinda sorun

Alper Şen aalpersen at gmail.com
4 Tem 2006 Sal 14:01:50 EEST

Kötü niyetim yoktu :)
Bazen açılır kutulu seçenek kaydetme pencerelerinde (mesela şu anda
bahsi geçen odaklama ayar penceresi gibi) seçim yapıp uygulama
sırasında farenin döner tuşuna
dokunma problemleri olabiliyor. Bazen widget lerin kafası
karışabiliyor, belki böyle bir durum olmuş olabilir diye şeettim :).

Bana olmuşluğu çok var ( pardusta hiç olmadı hep bill amcanın
programında oldu :)).

04.07.2006 tarihinde Barış Metin <baris at pardus.org.tr> yazmış: