[Pardus-kullanicilari] uygulama/pencere ayarlarinda sorun

Mert Uzbaşlı mert at bunalmis.com
3 Tem 2006 Pzt 12:54:37 EEST

Nariman Huseynov wrote On 03-07-2006 12:04:
> Haklisiniz, sozkonusu ayarda "Tiklayarak odakla" secenegi isaretlenmis.
> Fakat "otomatik odakla" gibi bir secenek yok neyazikki.
> 1. Tiklayarak odakla
> 2. Fare ile odaklanma
> 3. Farenin altindan odaklanma
> 4. farenin tam altindan odaklanma
> bu durumda "calistir" penceresini cagirdigimda "Komut" satirina direk
> yazabilmem icin neler yapmam gerekiyor?
>
> Zaman ayirdiginiz icin minnettarim..

Bütün seçenekleri tek tek deneyip, ne işe yaradıklarını 2-3 tane pencere
arasında odaklama değişimi yaparak test edebilirsiniz, birisinin cevap
vermesinden ve sizin yukarıdaki mesajı yazmanızdan daha hızlı bir
şekilde 4 seçeneğinde tam olarak ne anlama geldiğini görmüş olursunuz.
Tahminimce 2. seçenek istediğiniz şey ama ben türkçe kullanmıyorum o
yüzden kendiniz denemelisiniz bence. Saygılar.