[Pardus-kullanicilari] uygulama/pencere ayarlarinda sorun

Alper Şen aalpersen at gmail.com
3 Tem 2006 Pzt 10:46:36 EEST

Selamlar

Pencere odaklama biçimini değiştirmiş olabilir misiniz?
Bunu değiştirmek için:
herhangi bir pencerenin başlık çubuğuna sağ tıklayın->"Pencere
Davranışını Yapılandır"a basın->Soldaki menüden "Odaklama"ya tıklayın.
Oradaki odaklama yöntemini değiştirmek yardımcı olabilir belki. Bende
tıklayarak odaklama seçili. mesela "farenin tam altından odaklama"
sizin belirttiğinize benzer bir durum yaratıyor.
Kolay gelsin

29.06.2006 tarihinde Nariman Huseynov <h.nariman at gmail.com> yazmış: