RE: [Pardus-kullanicilari] Airties 11g usb-2 kablosuzalıcı

Yaşar ÖZANLAĞAN yasarozanlar at gmail.com
27 Şub 2006 Pzt 21:27:53 EET

Bu donanımı çalıştırabilen var mı? Sözkonusu bilgisayarla aramda şu anda
mesafe olduğu için lsusb, dmesg vs. çıktılarını veremiyorum. Ancak
kullanan biri varsa nasıl kullandığını yazarsa sevinirim. Teşekkürler.

Ben aşağıda yazılı olan bilgiler doğrultusunda Suse ve Pardus'ta Linux
sürücüsü olmayan kablosuz ağ kartımı kullanabiliyorum.
Umarım işinize yarar

Yaşar ÖZANLAĞAN

Bazı kablosuz ağ aygıtları için hazır sürücüler var. Bunlar bildiğimiz
Windows sürücüleri yani INF uzantılı dosyalar.
Elinizdeki kartın buna göre bir sürücüsü olduğunu varsayıyorum

/usr/sbin/ndiswrapper -i dosy_adı.INF

/usr/sbin/ndiswrapper -l

/sbin/modprobe ndiswrapper

dmesg

/usr/sbin/ndiswrapper -m

Setup the network settings as usual./usr/sbin/ndiswrapper -i NET8180.INF

/usr/sbin/ndiswrapper -l

/sbin/modprobe ndiswrapper

dmesg

/usr/sbin/ndiswrapper -m