[Pardus-kullanicilari] pisi paketleri

Zuber Omurtak zuber.omurtak at gmail.com
27 Şub 2006 Pzt 11:26:33 EET

Selam;

Sanırım denemek için seçtiğin uygulamada yanlışlık olduğu için
-Programlar menusunde her hangi birşey göremedin (Samba -windows
ağları için dosya ve yazıcı paylaşımı sağlayan bir ağ hizmeti) Emin ol
ki Pisi kurduğun paketleri sisteme gerekli yerlere atıyor ve ilgili
kısa yollarıda düzenliyor. En azından varsıyalın olarak gelen
depodakiler böyle.

Kurcalamaya devam et, Emin ol ki kurcaladıkça daha keyifli olduğunu göreceksin.

Dostça Kal.
26.02.2006 tarihinde ahmet erdem <ahmetkaraca at gmail.com> yazmış: