Re: [Pardus-kullanicilari] pardusta grub işletim sistemi sıralaması

Sezer Yesiltas sezer.yesiltas at gmail.com
27 Şub 2006 Pzt 11:21:42 EET

On 27/02/06, ahmet <ahacikasimoglu at gmail.com> wrote:

> selam... pardus ta kde ye direk(kullanıcı seçmeden)  nasıl
> geçebilirim...  inittab  dosyasın da    id:3    yerine  5    rakamı
> yazdım ama....

Kastettiğiniz otomatik giriş ise şu belge işinize yarayacaktır:
http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL_Otomatik_giris_yapilir

Bir de grub ta işletim sistemi seçerken  pardus ta   ilk sıraya
> istediğimiz sistemi  nasıl koyarız.......

/boot/grub/grub.conf dosyasında açılıştaki grub ekranına gelen işletim
sistemleri ile ilgili bilgiler yer alır. "default 0" satırı, açılışta
imlecin birinci sırada tanımlı işletim sisteminin üzerinde durmasını sağlar.
default 1 diyerek açılışta ikinci sırada yer alan işletim
sistemini öncelikli yapabilir ya da dosyanın içindeki tanımlama sırasını
değiştirebilirsiniz. Değişikliklerden önce dosyanın yedeğini alırsan iyi
olur.

            teşkkürler........