RE: [Pardus-kullanicilari] Lütfen Beni Listeden Çıkartın

Gürol Çaydaş gurol at mavigemi.com
24 Şub 2006 Cum 16:28:05 EET

Bilgisayar okuryazarlığının içine "farklı sistemlerde farklı sonuçlar" gibi
ihtimaller giriyor mu?

Buyrun, altta bana gelen mesajın tamamı var. Ne yazıkki kimilerimiz altlara
kadar okusa da o linki göremez. Tepkilerde daha ölçülü olalım. Her zaman
bilmediğimiz konu olabilir. Her zaman bilmediğimiz bir ihtimal karşımıza
çıkabilir.

Gurol.