[Pardus-kullanicilari] panter'in grafik arayüzü

Ali Tuna alituna2873 at hotmail.com
24 Þub 2006 Cum 11:29:19 EET

haftalar sonra ilk kez önceki gün internet bağlantımı sağlıklı bir
şekilde yapmıştım.

dünden önceki gün sabahtan dün akşama kadar kesintisiz açık kaldı
güncellemeleri yaptı.
herşey hoş güzel

fekat
bu sabah

(tty1) ekranına kadar gelip te orda kalan panter bir türlü kullanıcı
arayüzüne erişmedi
şıkır şıkır çalışıyordu

bunu yaşayıp ta üstesinden gelen var mı?
remzi kavcioglu

Selam Aynı sorun ben de meydana geldi. Ben de  KDE'de güncelleme
yapıyordum yanlış hatırlamıyorsam. Sorunun çözümü ben fotmatlayıp
ext3 sonra pardusu tekrar kurdum. Artık güncelleme yapmıyorum. :)

Ali Tuna