[Pardus-kullanicilari] panter'in grafik arayüzü

remzi kavcioglu remzi.koglu at deu.edu.tr
24 Þub 2006 Cum 09:25:43 EET

haftalar sonra ilk kez önceki gün internet bağlantımı sağlıklı bir şekilde yapmıştım.

dünden önceki gün sabahtan dün akşama kadar kesintisiz açık kaldı
güncellemeleri yaptı.
herşey hoş güzel

fekat
bu sabah

(tty1) ekranına kadar gelip te orda kalan panter bir türlü kullanıcı arayüzüne erişmedi
şıkır şıkır çalışıyordu

bunu yaşayıp ta üstesinden gelen var mı?

not: küçük bi şüphe!
kurulu olduğu kısım (hda5) 7,0 gb boyutunda,yeri mi darlandı onu da bilemiyorum(gerekli yazılımı olduğu halde winexplorer dosyaları göstermiyor,formatlayım mı diyor)

herkese kolay gelsin

remzi

bu mesaj UTF- 8  kodu ile yazilmistir.duzgun gorunum icin lutfen UTF-8 ile goruntuleyiniz