[Pardus-kullanicilari] Midi Sorunu

Bülent Potur bpotur at gmail.com
24 Þub 2006 Cum 06:59:08 EET

Teşekkür ederiz.
Sound font yazdığınızı görünce birden aklıma geldi. Doğru, bir önceki
mailimi uygulamaya çalışıp da sonra da sonuç alamayanlar olabilir. Ben
çalıştırdım ama soundfontları da hazır kurulu klasörler olarak Knoppix DVD
den knoppix-installer komutu ile harddiske kurulmuÅŸ partisyondan
/usr/share/timidity ve /usr/share/midi klasörlerini olduğu gibi aynı
klasörlere kopyalayarak ve /usr/local/timidity/timidity.conf dosyasındaki
linkleri knoppixtekine benzeterek sonuç aldım.
Bu mesajı laptoptan alcatel speedtouch adsl modem ile yazıyorum. Yani Pardus
açık değil. Klasörleri meraklılar ayrıca tekrar kendileri check etsin.

Bülent Potur