[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

ahmet hacıkasımoglu ahacikasimoglu at gmail.com
23 Şub 2006 Per 02:33:01 EET

selamlar....
fdisk /dev/hda           çıktısı şöyle  başlangıç ve bitiş silindirlerini
yazmıyorum.
                         kml                sistem
/dev/hda1            83                 linux
/dev/hda2             7                  hpfs/ntfs
/dev/hda3             f                    w95 Exd (LBA)
/dev/hda5             83                   linux
/dev/hda6             b                     w95 Fat32
/dev/hda7              b                    w95  Fat32
/dev/hda8              7                    hpfs /ntfs

more /etc/fstab       çıttısı ise:

/dev/hda1             /                    ext3
noatime              00
/dev/hda8             /home            ext3            noatime
00
/.swap    none      swap
sw                                        00
   none                 /proc              proc            defaults
     00
none                    /dev/shm         tmpfs          defaults
   00

qparted  programını  pardus ta iken kullandığım zaman ( sadece hda8  i
biçimlendirmek istemiştim  )  could not start kstartupconfig. check  your
installation     hatasını  alıyorum

teşekkürler