[Pardus-kullanicilari] klavye tuş tekrar süresi

Ozan Kadir Bekmezci obekmezci at gmail.com
22 Şub 2006 Çar 23:17:32 EET

  Hepinize İyi günler,
 Pardus hepiimize hayılı, uğurllu olsun. Pardusu sistemime yeni kurdum bu
mesajı da Paardus'tan yazmaya çallışıyorum. Çalışıyorum diyyorum. Çünkü çok
zor oluyyor: Klavyenin tuş tekrar aralığı çok kısa. Yani bir tuşa bastığımda
aynı karakteri tekrar yazma çok defa yazması için çok kısa bir süre
gerekiyor. Bu süreyi nereden uzata bilirim.

Örnek olması için normal bir hızda ve geri (back space) tuşunu  kullanmadan
yazayım: İştee bbööylle yyazıyoooor. Pppek kkolay okunacaaağğğğğındaan
şüppheliiyiiim. Ben nnoooormalllddde tuşşllaaaaaarra hhııızzllı
bbaasaaarııımm bunaa raaağğğmmen böööyyllllle yyaazııyyyoooor. aaartııkk
gggeeeeeerisinii sizz düüşününn..

İMDATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT.

Bir ikinci ssorum daha var: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr listesinin
arşivine nasıl gireriz?