[Pardus-kullanicilari] Pardusa Matlab 7.0 kurulumu

CAGRI YAPICI cyapici at erciyes.edu.tr
22 Şub 2006 Çar 15:35:06 EET

Merhabalar,

Matlab 7.0 kurulumu sirasinda karsilastigim bir hata uzerine bu maili
yaziyorum. Oncelikle Matlab kurulum dokumanlarina dayanarak
gerceklestirdigim adimlari siralarsam daha aciklayici olacaktir:

1)     Terminal console arayuzunde  root olarak login oldum

2)     /usr/matlab7 dizinini yarattım

3)     License.dat dosyasını bu dizine kopyaladim

4)     Bu dizine gerekli yazma ve okuma haklarını vermek için "chmod"
gerceklestirdim

5)     Dizinin icerisinden /media/hdc/install komutunu girdim

Hata mesajı ise:

bash: /media/hdc/install: /bin/sh: bad interpreter: Erisim engellendi.

Yardımlarınız icin simdiden tesekkurler,

İyi calismalar

A. Cagri Yapici