[Pardus-kullanicilari] Pardus Aðý kurmak

teciman ibrahim.teciman at gmail.com
22 Þub 2006 Çar 10:27:42 EET

Merhaba arkadaÅŸlar
İşyerimizdeki iki bilgisayara da   pardus  kurdum   ama bir türlü ağ
bağlantısını sağlayamadım.İlk zamanlar  internet bağlantısı da yoktu ama
daha sonra nasıl oldu anlayamadım her iki bilgisayara da   internet
geldi.Ama  şimdi   pardus yüklü iki bilgisayarı nasıl ağda   görebileceğiz.
İşyerindeki   ağ  durumu da   şöyle  ;
1 tane 24 lük   switch   var
1  de   Zyxel  600   series  ADSL  Modem  var.

Bilgisayarlar  192.168.3. 98      ve  192.168.3.51     ip  numarasıyla
bağlanıyor   ve    ağ   alt   geçidi    192.168.3.254
Bir diğer  husus   bilgisayara   nasıl ad   vereceğiz.  Örneğin  kendi
ismimizi  ve   ağda  nasıl göreceğiz.
Bu konuda   bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.İlginize şimdiden
teşekkürler.