Ynt: Re: [Pardus-kullanicilari] kopete MSN' e bağlanamamaya başladı.

Onur Küçük onur at uludag.org.tr
21 Şub 2006 Sal 22:32:26 EET

 Merhaba,

> fırsatım olacak ICQ yu indirdim masa üstümde fakat nasıl
> çalıştıracağımı ise bilmiyorum.ICQ hakkında bilgi verirseniz
> sevinirim.Teşekkürler

 Ayrıca indirmenize gerek yok. Kopete programı ile jabber (ve google
talk), icq, gadu gadu gibi pek çok mesajlaşma sistemi desteğini zaten
içeriyor. Kopete içerisinden ayarlar - yapılandır - hesaplar
içerisinden bir icq hesabını tanıtmanız yeterli olacaktır

 <onur.--.-.uludag.org.tr>                       but wisdom listens