[Pardus-kullanicilari] wineyi tamamen nasil kaldirabilirim?

Hüseyin F. blendertr at gmail.com
21 Şub 2006 Sal 18:34:39 EET

----- Original Message -----
From: "kenan varol" <kvarol at gmx.de>
To: <Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr>
Sent: Tuesday, February 21, 2006 11:15 AM
Subject: [Pardus-kullanicilari] wineyi tamamen nasil kaldirabilirim?

> mrb, arkadaslar.
> Ben mecbur kaldigim icin windowza göre yazilmis birkac programi
> kullanmak icin wine kullaniyordum sorunsuz bir sekilde taki biraz wineyi
> kurcalyana dek. suan hicbir programi kullanmiyorum. buyüzden bende
> wineyi tamamen kaldirip yeniden kaynak kodundan(yeni versiyonu cikmis)
> derleyip kurmak istiyorum. ama pisiden kaldirinca kalkmisi gibi
> görunuyor ama wine ile ilgili butun programlar bilgisayarda kayitli
> hatta dha once kurdugum programlarda kayitli gözukuyor( wine uzerine
> [...]
/home/kullanıcı_adın  klasörü altındaki gizli dosya olan .wine klasörünü
sildiğinizde kurduğunuz bütün programları silmiş olursunuz.Bu klasörü iyice
incelemenizi öneririm çünkü eğer kaydettiğiniz kişisel datalarınız varsa
bunları yedeklemeniz gerekecektir. Son bir kontrolü kuvvetle ve tekrar
öneririm . Eğer menudende silmek istiyorsanız
Pardus tıkladıktan wineın üzerinde sağtuş ile öğeyi düzenleyi bulup
tıkladığınızda Wine başlığını silmiş olursunuz.

Kolay gelsin.

Hüseyin F.