[Pardus-kullanicilari] Bölümlendirilmiş disk

M.Kemal AYYILDIZ kemal at kemalayyildiz.net
21 Şub 2006 Sal 16:14:18 EET

Merhaba,
Pardus'u kurarken sabit diskimi ikiye bölmüş, ilkine sistem dosyaları
(sda1), ikincisine (sda2)kullanıcı dosyaları seçeneklerini
işaretlemiştim. Disk bölümlemesi gerçekleşti ancak ikinci parçaya
(sda2)birşey kopyalamama veya yazmama izin vermiyor. Fdisk ile ikinci
parçayı önce silip sonra da tekrar ikiye böldüm (sda2,sda3) .
Bölümlendirme gerçekleşti ancak yine yazmak mümkün değil. Ayrıca ev
dizini kendisini ikinci parçaya da (sda2) otomatik olarak kopyalıyor.
Kaynak gösterebilecek olan varsa minnettar olurum. Saygılar