[Pardus-kullanicilari] İnternet bağlantı

Ali Tuna alituna2873 at hotmail.com
21 Şub 2006 Sal 16:03:28 EET

>Sayın arkadaşlar
>Pardusa nazar değdi galiba sahtan beri internet e
>bağlanamıyorum 8-10 kez ağ yapılandırması
>denediysemde bağlantı oluşturamadım mecburen windows a
>döndüm ve bu mesajı windowsda dile getiriyorum Ne yapabilirim de
>Pardusda İnternet bağlantımı tekrar faal hale
>getirebilirim.Yardımlarınız için şimdiden teşekkür
>ederim.

Bu problem bende de oldu sonra uğraştım düzeldi yeniden
ayaralrı girdim sildim, :) nasılsa düzeldi. Bu arada sabahleyin
firefoxu tıklıyorum 15 dakika sonra açılıyordu. ben de
sildim yeniden kuracağım ama uludaga erişemedim.
eriştikten sonra kurdum tabi bu arada office programlarını da
silmişim. bu arada web camaram Creative Vista Plus
[Pardus-kullanicilari] Re: Creative webcam
başlığı altında   yazılaınalrı
denedin dün (20.02.2006) bugün amsn sapıttı sildim yeniden kurdum
sonuç aynı bende kopete kullanıyorum. Güncelleem yapınca
pardusun kafası karışıyor. geliştiricilerin
bilgisine, bir problem de Ağ yapılandırması bunu
halledilmesi lazım . Broadcast adresini girebileceğim yer yok
ağ maskesi sorunu da aynı inşallah bir sonraki sürümlerde
giderilir.
Kılavuzun fırına verildiğini öğrendim gayet güzel
bir gelişme.
Daha üst sürümlerde buşuşmak dileği ile  :)
Ali Tuna