[Pardus-kullanicilari] wineyi tamamen nasil kaldirabilirim?

kenan varol kvarol at gmx.de
21 Şub 2006 Sal 11:15:25 EET

mrb, arkadaslar.
Ben mecbur kaldigim icin windowza göre yazilmis birkac programi
kullanmak icin wine kullaniyordum sorunsuz bir sekilde taki biraz wineyi
kurcalyana dek. suan hicbir programi kullanmiyorum. buyüzden bende
wineyi tamamen kaldirip yeniden kaynak kodundan(yeni versiyonu cikmis)
derleyip kurmak istiyorum. ama pisiden kaldirinca kalkmisi gibi
görunuyor ama wine ile ilgili butun programlar bilgisayarda kayitli
hatta dha once kurdugum programlarda kayitli gözukuyor( wine uzerine
kurmus oldugum proglari kastediyorum). bir yardimci olursaniz sevinirim.