[Pardus-kullanicilari] net-kga uçtu!

erkin tek gemeyilim at gmail.com
20 Şub 2006 Pzt 19:18:36 EET

Selamlar,

Nasıl çalıştığını anlamadığım ama çalıştırıncada ayarlarına dokunmadığım
net-kga'da artık hiç bir bağlantı gözükmüyor! man dosyasını bulamadım,

sistemde üc tane eth var, 0: normal ethernet, 2: wireless, 1:bilmiyorum.

Arada bir yanlış gösteriyordu bağlantıları, (3 tane olması gerekirken 2 tane
gösteriyordu gibi) fakat arkadaşımın ad-hoc'una bağlanmaya çalışırken
oluşturduğum wireless bağlantıdan sonra hiç göstermedi. küçükyumuşak bir
metodla açıp kapattım mamafih yemedi. Şimdi hiçbir bağlantı göstermiyor!

--
www.fotograf.web.tr