[Pardus-kullanicilari] merhaba gstreamer sorunu

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
20 Şub 2006 Pzt 19:10:16 EET

Pazartesi 20 Şubat 2006 18:16 tarihinde, Halil İbrahim YILMAZ şunları
yazmıştı:
> arkadaşlar pardus'un deposunda sanırım gstreamer in 0.8.8 versiyonu mevcut.
> kurmaya çalıştığım bir program 0.8.10 veya daha yukarısını istediği için
> ilgili paketin güncel verisiyonlarını kaynak koddan derleyip kuruyorum
> ancak bir türlü olmuyor yine versiyon sorunu ortaya çıkıyor. bu sefer
> gstreamer'i pardustan  kaldırıyorum ve tekrardan indirdiğim paketi
> kuruyorum bu seferde gstream bulunamadı gibi bir hata veriyor bir yardım
> lütfen.

0.8.10 sürümü 0.8.8 ile abi/api uyumlu değil, bu sürümü kaldırıp yeni sürümü
koyarak daha fazla soruna neden olabilirsiniz.

Lütfen ne yaptığınıza emin olmadan sistem üzerindeki paketler ile oynamayın,
eğer oynuyorsanız da paketler resmi paketler ve sürümler olmadığı için
yardım/tavsiye/öneride bulunamayacağımızı aklınızın bir kenarında tutun.

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/