[Pardus-kullanicilari] emerge

Nihad Karslı enki at r-3.org
20 Şub 2006 Pzt 18:38:37 EET

Pazartesi 20 Şubat 2006 18:18 tarihinde, Ali Erdinç Köroğlu şunları yazmıştı:
> Madem bu kadar isteklisiniz siz kendinize Gentoo kurup hayatınıza öyle
> devam ediniz..
hayır ben ulusal işletim sitemi pardusu kullanacagım.ayrıca tc devletinin
araştırma kurumu olup bugune kadarki yaptığı işerde hep yüz akı olan tubitak
kurumuda gonullu bir linux destekçisi degil.Parası ile bu projeyi
geliştirmekde.Çalışanların emeğine ve becerisine saygı duymakla beraber
eleştirme hakkımızında cok dogal oldugunu kabul etmeniz lazım.Ve bu cümleleri
sarfetmeden ince bir eleştiriyi size yanıt vermek zorunda bıraktıgınız için
agır bir eleştiriye dönüşüyor. gentoo kac senedir var ve bu proje kac senedir
var?gentoo tamemen gonullu.ben teknik olarak bilmedigimden dolayı sordum
boyle bir şey mumkunse bir açık kapanmış olurdu.Sizede pardus kullanmanızı
oneririm.
kolaylıklar dilerim