[Pardus-kullanicilari] Re: Skype; Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 1, Konu 139

Değer Muharrem PardusTestcisi at f2s.com
20 Şub 2006 Pzt 10:24:20 EET

On Sunday 19 February 2006 15:41, pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr wrote:
   Say?n Hocam
   Skype yi çok denedim ne yapt?ysam kar?? tarafa sesimi iletemedim. Bo? olan
   hard?m?n bir bölümüne chip özel say?s?nda verilen Mandrivay? kurdum daha
   sonra Skype yi www.skype.com/products/skype/linux/ web sayfas?ndan
 indirdim 7.4 MB boyutunda irtibatlar?m ile rahatl?kla ileti?im kurdum ses
 geliyor ve gidiyor ayn? web sayfas?nda 6 de?i?ik Skype linux versiyonu var
 bunlardan herhangi biri pardus da çal??maz m? acaba.Te?ekkürler

Günayd?n Hüseyin Bey,

Ben söyledi?iniz adresten Dynamic binary tar.bz2 olan?n? indirdim, fakat çal??t?ramad?m - hata veriyor bir yerde ba?land???m zaman. Pardus'ta PiSi paketiyle geleni çal??t?r?rken artsdsp ile çal??t??? zaman segmentation fault veriyor ve hata raporu yaz?yor.

Hata raporunu ./Skpye/skype.log dosyas?nda buldum. Komut sat?r?nda verdi?i  hata /usr/bin/skype line 52 segmentation fault. Hata da ?uymu?:
env MALLOCK_CHECK_=0 artsds -m /opt/skype/skype.bin --resource-path /opt/skype

Anlad???m kadar?yla hata Skype binaryde (derlenmi? olarak gelen ikili paket). Bunu düzeltebilecek ki?i de Skype da aç?k kodunu yazan ki?i, aç?k kaynakl? bir yaz?l?m olmad??? için sadece hata bildirebiliriz onlara. Bakt???m zaman mesajlara, anl?yorum ki Gentoo ile olan problemleri de çözmemi?ler hala Skypec?lar. Biz de bunda nasibimizi böylece al?yoruz, n'apal?m top onlarda galiba, bekliy'cez.

?yi çal??malar,
De?er