[Pardus-kullanicilari] mustek bearpaw 2448 ta plus scaner kurulumu yardım

yucel uzulmez yuceluzulmez at yahoo.com
19 Şub 2006 Paz 15:13:17 EET

mustek bearpaw 2448 ta plus scanerımı açtığım
zaman pardus scanerı otamatik olarak görüyor fakat
scaner programını çalıştırdığım zaman sane
sisteminizde yüklü değil bu adresi ziyaret edin
diyor.

programı kapattığım zaman birdaha menüde scaner
programı fax programı gözzükmüyor sadece resim
düzenleme programları orda gözüküyor.

Sistemi reboot etmeme rağmen o menü birdaha başlat
menüsüne gelmiyor. Bu konuda bana yardım edebilecek
arkadaşları bekliyorum şimdiden teşekkürler...

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta’da