[Pardus-kullanicilari] Pardus-Media-Center

Ceza_Style ceza.style at gmail.com
19 Þub 2006 Paz 14:44:14 EET

selamlar,

bence reklamın iyiisi kötüsü olmaz maksat Pardus' un daha çok
kişi/kullanıcıya ulaşması taklit meseles,ne gelince kanımca bahsi geçen
ticari üründen daha kaliteli daha güzel ve özgür bir uygulama olması sebebi
ile bir taklit söz konusu değil  eğer bir taklit olacağı düşünülüyorsada
bence her şey bir birinden etkilenir ve iyi kötü her kez bir birini taklit
eder :)...

 "Ortam Merkezi" olayına gelince de Türkçesi bu ben ne yapayım :) isim
önemli değil ki zaten burada ben sadece aklıma öyle geldiği için yazdım :)

saygılar...
iyi eÄŸlenceler...