[Pardus-kullanicilari] asus4acpi ve laptopa maymunluklar yaptırmak

İhsan Haluk AKIN ihsan.akin at gmail.com
19 Şub 2006 Paz 12:51:44 EET

Ses için kmix'e bağlantı yapmak gerekiyor ki dcop sağ olsun

örnekler

sesi arttırma satırı

dcop kmix Mixer0 increaseVolume 5

sesi azaltma satırı

dcop kmix Mixer0 decreaseVolume 5

sesi kısma satırı

dcop kmix Mixer0 setMute 0 0

sesi açma satırı

dcop kmix Mixer0 setMute 0 1

bunları gerekli dosyalar yazarsın olur biter.

http://72.14.207.104/search?q=cache:wxNHOY1D7-4J:docs.kde.org/stable/en/kdemultimedia/kmix/kmix.pdf+kmix+volume+control&hl=tr&gl=tr&ct=clnk&cd=4&client=firefox-a#12

note : dcop kmix mixer sıfır de taba 2 kere bas bak bakalım neler gözüküyor :)

ihsan.

Ertuğrul Erata şunları yazmıştı: