[Pardus-kullanicilari] modüle'e parametre

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
19 Şub 2006 Paz 12:10:36 EET

Selamlar

Pazar 19 Şubat 2006 11:29 tarihinde, İhsan Haluk AKIN şunları yazmıştı:
> Merhaba.

echo 1 > /proc/acpi/asus/bled
bu satırı tek kullanıyorsanız acizane benim teklifim  local.start dosyasını
önce başlatılmasını sağlarsanız bunu da
/etc/init.d/bluetooth
depend yazan yerde parantezler arasına after local.start yazabilirsiniz.
(ilginç bir çözüm olabilir)
kolay gelsin

--
Ertuğrul Erata