Yanıt: [Pardus-kullanicilari] Wine ve Rosetta Stone

Alparslan Ozturk alparslan_ozturk at yahoo.com
19 Şub 2006 Paz 10:48:45 EET

Merhaba,

The Rosetta Stone 2.0.6 uygulamasi wine 0.9.3 ile
kurulup çalıştırılabiliyor. Ancak önerim bazı
fontları
yuklemeniz ve asağıdaki komut ile yeni surum wine
0.9.7
ile çalışmanızdır.

pisi bi
http://svn.uludag.org.tr/pardus/pardus-devel/applications/emulators/wine/psepc.xml

Gelistiricilere Not: pardusu tekrar kurman gerekti
kurdum ve "pisi upgrade" yaptım. ancak wine paketini
guncellemedi acaba neden?