Re: [Pardus-kullanicilari] Re: uy =?ISO-8859-9?Q?ku, _hibernate, _sleep_nas=FDl_=E7al=FD=FE=FDr?=

erkin tek gemeyilim at gmail.com
18 Şub 2006 Cmt 12:13:23 EET

On 2/5/06, Onur Küçük <onur at uludag.org.tr> wrote:

Bu bilgisayarlara da bazı iyileştirmeler yapılarak (AML, DSDT
> düzeltmeleri gibi) sorun çözülebilir ya da

Ne gibi işlemler? yaparım sorun diil,
Fakat dosyaları, işlevlerini proğramcının o anda ne düşündüğünü çıkarmakta
zorlanıyorum. Çözmek 4~5 saat alıyor. misal bi yerlerden /etc/acpid/events
dizini altında eventlerin olduğunu öğrendim, içinde default var, demekki
eventlerin hepsi buna gidiyor, ona cat'iyorsunuz, süpriz tüm eventler
/etc/acpid/default.sh'a yönlenmiş. orada da sadece button'a kapatma atanmış
vb.
Muhtamelen yanlış yerlerdeyim, çünkü uyku moduna alıyorum (hadi disk olmasın
mem olsun!) ama çıkmıyor, standby'a da girmiyor!
Belki laptop bozuktur, belki dedğiniz gibi başka bir ayar çekmek lasım.
Başka bir işletim sistemi de kurmadım.

"software suspend 2" projesi
> gibi alternatifler denenebilir. Ancak bu yöntemler de kararlılıklarını

Evet ben de gördüm. Pardusun standartlarından çıkmak istemiyorum.

Dediğim gibi bana bir yol gösterin demiyorum, bir kaç link olsa o da yeter,
Bizim sistem'e bunlar yakın bir bakıverin şeklinde, bu adamında çalışmamış
vb. gibi, wikisini de yazarım!

Tteeşşkklleerr

--
www.fotograf.web.tr