[Pardus-kullanicilari] x ��k problemi

yucel uzulmez yuceluzulmez at yahoo.com
17 Şub 2006 Cum 22:56:24 EET

FLAVOR00-NONE-0000-0000-000000000000;      radeon ekran kartımı wiki'de anlatıldığı gibi kurdu kernel source       indridim en son xorg.conf dosyasını anlatıldığı gibi 16 bitten 24 bite       çıkardım ve sürücü olarak da fglrx değerini girdim ve reboot ettim,       fakat x sürücüsü açılmıyor çünkü çözünürlük monitör değerlerini aşıyor HZ?       ekranda beliriyor.

      xorg.conf dosyasını nano metin düzenleyici ile açtım ama ekranda       hiçbirşey gözükmüyor nano 1.9.13 sürümü kullanlıyor ama dosyayı       düzenleyemiyorum bu konuda bana yardımcı olabilecek kimse varmı       acaba???

      Yücel ÜZÜLMEZ

Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com