[Pardus-kullanicilari] cd de hatamı var

Arda Çetin arda at linux-sevenler.org
17 Şub 2006 Cum 21:16:27 EET

Merhabalar,

Perşembe 16 Şubat 2006 19:12 tarihinde, kilkis1 şunları yazmıştı:
> pardus 1.0 webden indirdim bi güzelde cdye yazdırdım cd takılı oldugu halde
> bilgisayarımı başlattım ve karşıma pardus cıktı herşey yolunda gozukuyordu
> enterledım bir kactane sıyah zemınde beyaz yazılar alt alta aktı  sonra
> yazılar yan yattı bılgısayar caktı bekledım bekledım acep bolemı kuruluyor
> dıye ama malesef boşuna bekledım sonra cdye yazarken hata yapmış olabilirim
> diye tekrar pardus indirdim tekrar yazdırdım ve tekrar başarısız oldum.acep
> benım makınamı uyumlu deyıl yoksa nedir fikri bilgisi olan bana mail atsın
> [...]

Bu söylediklerinizden Pardus'un tam olarak nerede takıldığını anlamak biraz
zor. Anladığım kadarıyla Grub'ı geçtiniz, konsolda kernel mesajlarında bir
hata aldınız...
Bu siyah zemindeki son mesajları iletmeniz mümkün mü?

--
Arda Çetin <arda at linux-sevenler.org>
http://arda.linuxmarket.org

Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds